SCP-963
beoordeling: 0+x
scp-heritage-v3.png
SCP-963-1.jpg

SCP-963-1 zonder een koerier.

Objectnummer: SCP-963

Klasse: Euclid

Speciale insluitingsprocedures: SCP-963-1 staat in voor een huidige Level D-agent en een collega die, als Dr. Bright's assistent was geclassificeerd om te geven. Het kiezen van de O5-█ Assistant op basis van loyaliteit aan de Foundation is psychologisch stabieler.

SCP-963 moet op het voorhoofd of op de achterkant van het onderwerp worden aangebracht met voldoende epoxy.
SCP-963-1 werd nu met een ketting om de nek van het onderwerp geplaatst. Het is niet toegestaan ​​om SCP-963-1 te verbergen op het lichaam van het onderwerp. Elke poging om dit te doen, wordt met dodelijke kracht tegemoet getreden.

Als het huidige D-Klasse een levensduur van 30 dagen overschrijdt, moet het een nieuw onderwerp uitvoeren en selecteren om SCP-963-1 te vervoeren. In opdracht van O5-█ moet de uitvoering van een willekeurige instantie waarop SCP-963-1 is gemount, worden uitgesteld totdat deze om natuurlijke redenen sterft of SCP-963-1 wordt overgedragen aan een nieuwe host.

LET OP: Sinds 13.12.████ is SCP-963-1 niet toegestaan ​​in de buurt van Euclid of Keter humanoïde SCP's. Deze richtlijn wordt met dodelijke kracht afgedwongen. Herhaald, O5-6, O5-8, O5-9

LET OP: Sinds Incident-239-b Clef-Kondraki, blijft SCP-963-1s verbannen op locatie 17 zonder de uitdrukkelijke toestemming van drie O5's. Deze richtlijn wordt met dodelijke kracht afgedwongen.. Herhaald, O5-6, O5-8, O5-9

Beschrijving: SCP-963-1 is een sierlijk amulet, ongeveer 15 centimeter in omtrek, gemaakt van wit goud, met dertien (13) ██ karaat briljant geslepen diamanten in een radiaal uitstralend patroon rond een ███ karaat ovale geslepen robijn. Het werd ontdekt in de persoonlijke bezittingen van ██████ ,,, die door zelfmoord dood bleek te zijn, omringd door een aantal boeken over het bovennatuurlijke. Onze agenten in het gebied ontdekten dat het SCP niet beschadigd kon worden en bracht het naar ons volgens protocol XLR-8R-██.

Dr. Jack Bright, een gerespecteerde junior onderzoeker, kreeg de verantwoordelijkheid om de mogelijkheden van SCP-963-1 te verkennen en kreeg toegang tot [GECENSUREED]. Later dat jaar doorbrak SCP-076-2 de insluiting (zie document 076-2-19A), resulterend in [GECENSUREED] sterfgevallen en ██ slachtoffers. Dokter Bright transporteerde SCP-963-1 handmatig langs SCP-076-2's containment unit en was een van de eersten die stierf in de containment breach. Ongeveer een dag later ontdekte D1-113, belast met het opruimen van het puin, SCP-963-1 midden in het puin en raapte het op. Een onmiddellijke, merkbare verandering kwam over D1-113. De enquête volgt.

Bellijst x████, Datum: █.██.████

████: Kunt u me alsjeblieft je naam vertellen?

D1-113: Jack Bright en je weet dat verdomd goed!

████: Ik denk dat je Tom Highly bent en voor ons werkt als onderdeel van je levenslange straf.

D1-113: Dat is belachelijk! Ik kan onmogelijk- (Op dit moment wordt SCP-963-1 verwijderd uit eigendom van de D1-113s. Een andere MRI laat zien dat alle hogere hersenfuncties van D1-113 aanhouden. SCP-963-1 wordt teruggestuurd, waarna de hersenfuncties terugkeren.)

████: Doctor Bright?

D1-113: Wat?

████: Het lijkt erop dat we een probleem hebben.

Na vele pogingen is ontdekt dat wanneer een levende antropoïde in direct huidcontact komt met SCP-963-1, de geest van het subject wordt gewist en Dr. Brengt herinneringen wordt geprojecteerd van SCP-963-1 naar het onderwerp. Het is bekend dat Dr. Bright overgedragen van host naar host.

Als het onderwerp dertig (30) dagen contact houdt, worden zijn hersenfuncties een duplicaat van de voormalige Dr. Brights. Wanneer SCP-963-1 na deze tijd wordt verwijderd, behoudt het onderwerp een onafhankelijke kopie van het bewustzijn van Jack Bright. Er zijn maatregelen genomen om meerdere instanties van Dr. Bright te voorkomen. Er kan helder worden gegenereerd om te voorkomen dat Dr. Bright werkt samen met zichzelf. Het bleek echter dat dit niet nodig was, omdat werd aangetoond dat Doctor Bright volledig toegewijd was aan de Foundation en haar doelen.

Doctor Bright zelf heeft uitgebreide experimenten op SCP-963-1 gemaakt met de uitdrukkelijke wens om bevrijd te worden van hem. Interviews van Doctor Bright geven aan dat ██████ ███ hij zichzelf heeft gedood tijdens het toekennen van SCP-963-1 en daardoor nooit in staat was zijn bewustzijn aan het amulet te koppelen. Dokter Bright vermoedt dat hij per ongeluk de bekwaamheid van de SCP-963-1 activeerde toen hij werd gedood in plaats van zichzelf te doden, zoals de oorspronkelijke maker deed.

SCP-963-2.jpg

SCP-963-2 getoond door [GEGEVENS VERWIJDERD]

Vermelding met betrekking tot SCP-963-2
Op ██.██.████, O5-9 gaf de opdracht om SCP-963-1 te repliceren. Alle pogingen zijn mislukt tot SCP-963-2, op welk tijdstip [MEER GEGEVENS VERWIJDERD]

ALLE INFORMATIE BETREFFENDE SCP-963-2 WAARONDER HET VEILIGHEIDSNIVEAU 5. IEDEREEN DIE PROBEERT TOEGANG TE KRIJGEN TOT VERDERE INFORMATIE BETREFFENDE SCP-963-2 ZONDER EEN NIVEAU 5 GOEDKEURING IS BEËINDIGD.