SCP-500
beoordeling: +2+x
scp-heritage-v3.png

Objectnummer: SCP-500

Klasse: Veilig

Speciale insluitings procedures: SCP-500 moet worden bewaard op een koele, droge plaats uit de buurt van licht. Alleen personeel met ten minste een beveiligingsniveau groter dan of gelijk aan 4 heeft toegang tot SCP-500 om misbruik te voorkomen.

Beschrijving: SCP-500 is een plastic doos die op het moment van schrijven van dit rapport zevenenveertig (47) rode pillen bevat. Eén pil, indien oraal ingenomen, geneest effectief het onderwerp van alle ziekten binnen twee uur, de exacte tijd afhankelijk van de ernst en het aantal van de omstandigheden van het subject. Ondanks vele pogingen zijn alle pogingen om te synthetiseren wat het actieve ingrediënt in SCP-500 lijkt te zijn, niet succesvol geweest.

De opmerking van Dr. Klein:
Medewerkers onder niveau 3 mogen SCP-500 niet gebruiken. SCP-500 mag niet worden gebruikt om een kater te genezen. Vang AIDS en vraag toestemming.

Toepassing 500-1774-k
Dr. [500-0022F] heeft om één (1) pil gevraagd om te testen met SCP-038. Goedgekeurde applicatie.

Toepassing 500-1862-b
Dr. Gears heeft één (1) pil aangevraagd voor testen met SCP-914. Goedgekeurde applicatie.

Toepassing 500-2354-f
Dr. █████████ vroeg om één (1) pil voor een test met SCP-253. Verzoek geweigerd.

Aanvraag 500-5667-e
Dr. Gibbons heeft twee (2) tablets van SCP-500 aangevraagd voor zijn persoonlijke medikit. Verzoek geweigerd.

Addendum 500-1: Twee (2) pillen werden gegeven voor gebruik met SCP-008. Als resultaat van het uitvoeren van een reeks tests op klasse D-personeel die met SCP-008 zijn geïnfecteerd, het lijkt erop dat zelfs in de meest gevorderde stadia van de ziekte een hele pil volledig herstel zal bereiken. Aantal pillen is zevenenvijftig (57) op het moment van schrijven. - Dr. [500-0021D]

Addendum 500-2: Eén (1) pil is geautoriseerd voor gebruik met SCP-409. SCP-500 werd getest op proefpersoon 409-D5 die was blootgesteld aan de effecten van SCP-409. Volledig herstel voltooid. Zie Addendum 409-1. Het aantal pillen is zesenvijftig (56) op het moment van schrijven. - Dr. [500-0021D]

Addendum 500-4: Verzoek 500-1774-k goedgekeurd. Vijf (5) pillen zijn gebruikt in experimenten met SCP-038. Er is vastgesteld dat SCP-038 in staat is om SCP-500 te dupliceren; het succes van de gedupliceerde pillen is echter beperkt. De gedupliceerde pillen zijn alleen effectief in het 30% van de tijd genezen van het onderwerp, met de kans op een succesvolle genezing die daalt naarmate de tijd na het klonen toeneemt. In 60% van de gevallen waarin de infectie permanent is, blijven de symptomen van infectie bestaan, hoewel verdere aantasting wordt geneutraliseerd. Herhaalde dosering met SCP-038 gekloonde pillen wordt aanbevolen voor al het personeel dat lijdt aan ongeneeslijke aandoeningen, omdat de toevoer van SCP-500 uiterst beperkt blijft. Alle vijf (5) gebruikte samples van SCP-500 werden geretourneerd. Het aantal pillen is zesenvijftig (56) op het moment van schrijven.

Addendum 500-5: Tijdens experimenten met SCP-038 werd één (1) pil door klasse D-personeel gestolen om, naar verluidt, "een kater te genezen". Strengere controles voor voorbeelden van SCP-500 die aan andere projecten worden gegeven, worden voorgesteld. Personeel D-██████ is beëindigd. Aantal pillen is vijfenvijftig (55) op het moment van schrijven.

Addendum 500-6: Eén (1) pil is gebruikt met SCP-231-4. Aantal pillen is vierenvijftig (54) op het moment van schrijven.

Addendum 500-7:: Eén (1) pil is gebruikt voor Experiment 447-a. Aantal pillen is drieënvijftig (53) op het moment van schrijven.

Addendum 500-8: Eén (1) pil is gebruikt met SCP-208. Het aantal pillen is tweeënvijftig (52) op het moment van schrijven.

Addendum 500-9: Verzoek 500-1862-b goedgekeurd. Eén (1) pil van SCP-500 wordt geplaatst binnen SCP-914 met de instelling op "Fijn". Resulterend object geclassificeerd als SCP-427. Het aantal pillen is eenenvijftig (51) op het moment van schrijven.

Addendum 500-10: Er zijn vijf (5) pillen ingenomen voor het Olympia Project hoewel slechts twee (2) werden gebruikt. De resterende drie (3) worden binnenkort geretourneerd. Bij terugkomst is het aantal pillen negenenveertig (49).

Addendum 500-11: Twee (2) pillen zijn gebruikt voor experiment 217-█████-█████. Aantal pillen is zevenenveertig (47) op het moment van schrijven.

Addendum 500-12: Verzoek om SCP-500 te laten onderzoeken op mentale dwang, leidend tot obsessieve fixatie ontkend voor trivialiteit.