SCP-031
beoordeling: +1+x
039.jpg

Foto van SCP-031 ontdekt tijdens initiële insluiting.

Objectnummer: SCP-031

Klasse: Veilig

Speciale insluitings procedures: SCP-031 moet worden ingesloten in een standaard humanoïde insluiting-kamer, die zich bevindt in Veilig SCP vleugel van de Site-77. Personeel dat communiceert met SCP-031 moet het niet rechtstreeks bekijken en communiceren met proefpersonen via een intercomsysteem dat in elke kamer is geïnstalleerd. De insluitingskamer moet eenmaal per week worden schoongemaakt door bewakingspersoneel dat een ondoorzichtige veiligheidsbril draagt om het effect van SCP-031 te verminderen.

Beschrijving: SCP-031 is een amorf organisme, met een massa van 75 kilogram. SCP-031 kan met een snelheid van 3 km / h bewegen en laat een oliespoor achter als het beweegt. Het is alleen in staat tot rudimentaire fysieke beweging. Testen van teruggewonnen weefselmonsters heeft aangetoond dat SCP-031 ten minste gedeeltelijk is samengesteld uit menselijke spieren en epidermaal weefsel. SCP-031 is in staat menselijke spraak te reproduceren in elke toonhoogte of toon, hoewel het momenteel niet bekend is hoe de biologie van SCP-031 ze produceert.

Proefpersonen die SCP-031 rechtstreeks waarnemen, zullen het zien als een individu dat de proefpersoon(en) kende en op een bepaald moment in het verleden romantisch aangetrokken was. Wanneer je je ervan bewust wordt dat het wordt waargenomen, zal SCP-031 beweren deze persoon te zijn en dat ze door een gebeurtenis uit hun verleden berooid zijn gebleven. SCP-031 zal dit gebruiken om te proberen om het onderwerp te overtuigen om het toe te staan om bij hen te blijven voor een langere periode van tijd, totdat het in staat is om terug te keren naar een stabiele situatie. Dit effect is van toepassing op alle personen die SCP-031 bekijken, en onderzoek heeft geen bovengrens vastgesteld voor het aantal personen dat gelijktijdig door SCP-031 kan worden beïnvloed.

Na inspectie van de woning kan SCP-031 proberen een romantische relatie met het onderwerp aan te gaan en, indien succesvol, zal het in hun huis gaan wonen. Verschillende gevallen zijn gedocumenteerd waarbij SCP-031 actief actief was op meer dan één onderwerp tegelijk, en uiteindelijk een nest had met ten minste achttien verschillende hotelkamers met onderwerpen met een of andere vorm van relatie tot SCP-031.

SCP-031 werd teruggevonden na tegenstrijdige politiedossiers die waren opgenomen na een rel in [GECENSUREERD]. Meerdere proefpersonen rapporteerden een bijna tegenstrijdige mening over het uiterlijk van SCP-031, en aanvankelijke civiele eenheden werden ook getroffen. Echter, breed distributie van amnesiacs en geïnhaleerde kalmeringsmiddelen gepacificeerde alle getroffen onderwerpen, en MTF-Psi-7 kon SCP-031 herstellen van het veroordeeld hotel het had zijn intrek genomen in. Vanaf 16/11/1958 is SCP-031 geclassificeerd als veilig.

Addendum: Onderzoek heeft uitgewezen dat aromantische onderwerpen niet worden beïnvloed door SCP-031. Al deze onderwerpen zullen SCP-031 echter melden als een kleine, dikke humanoïde figuur met specifieke kenmerken die worden verduisterd door donkere rook die rond de entiteit in de vorm van het lichaam van SCP-031 ontstaat. Verder onderzoek is nodig om dit fenomeen te verklaren. Verder onderzoek heeft aangetoond dat de perceptie van personen die worden beïnvloed door SCP-1937 op dezelfde manier wordt beïnvloed.