SCP-004
beoordeling: 0+x
SCP004_door.jpg

{$caption}

Objectnr.: SCP-004

Objectklasse: Euclide

Speciale Veiligheidsmaatregelen:Als men de voorwerpen SCP-004-2 tot SCP-004-13 bestudeert, moet men zich aan de benodigde procedure houden. De voorwerpen mogen de site niet verlaten, behalve indien ze geëscorteerd zijn door twee Niveau 4 veiligheidspersoneelsleden. Onder geen enkele omstandigheden mag een ander deel van SCP-004 door SCP-004-1 meegenomen worden. De effecten van dit zijn heden ten dage onbekend, en de momentele kosten van experimenten maakt verder onderzoek onpraktisch. Indien enig voorwerp in SCP-004-1 losbreken, of indien er ingebroken wordt in de faciliteit, dan moeten de sleutels binnen worden gebracht, en de deur moet gesloten worden, voor de activatie van de aanwezige atoombom van Site 62. Ongeautoriseerde verwijdering van sleutels uit de testplaats is reden voor directe terminatie.

Toegangsniveau 1 is vereist voor het basis bereiken van SCP-004-1; Veiligheidsniveau 4 is vereist voor het gebruik van SCP-004-2 tot -13.

Omschrijving: SCP-004 bestaat uit een oude, houten schuurdeur(SCP-004-1) en een set van 12 verroeste stalen sleutels (SCP-004-2 tot SCP-004-13). De deur zelf is de toegang tot een verlaten fabriek in [GEGEVENS VERWIJDERD].

Beschrijving: